Συχνές Ερωτήσεις

Το δίκτυο της Τηλεθέρμανσης Σερρών, συνολικού μήκους σωληνώσεων άνω των 120 χιλιομέτρων, καλύπτει παραπάνω από 18.000 νοικοκυριά & επιχειρήσεις και εκτείνεται σε τμήμα του κέντρου της πόλης και στις συνοικίες Καλκάνη, Κιουπλιά, Νίκαια, Κάτω Καμενίκια, Νέος Κόσμος, Σαράντα Μάρτυρες. Τα τελευταία χρόνια, με το πρόγραμμα επεκτάσεων έχουν προστεθεί περιοχές στις οδούς Κ. Σταμούλη, Εθνικής Αντίστασης, Στρυμώνος, Κομνηνών, Ηροδότου, Μακεδονομάχων και η σύνδεση με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας (πρώην
ΤΕΙ).

Μπορείτε να κάνετε εκδήλωση ενδιαφέροντος ηλεκτρονικά, μέσα από την ιστοσελίδα thermie.gr-Επικοινωνία, αυτοπροσώπως στα γραφεία της Τηλεθέρμανσης (Μεραρχίας & Σπετσών 7, Δευτέρα – Παρασκευή, 8 το πρωί έως 4 το απόγευμα) ή τηλεφωνικά στο 2321098930.

Για την αίτησή σας, πρέπει να προσκομίσετε στα γραφεία της Τηλεθέρμανσης τα ακόλουθα
δικαιολογητικά:
- Ταυτότητα χρήστη
- Αποδεικτικό μεγέθους επιφάνειας (τμ) διαμερίσματος (πχ λογ/σμος ΔΕΗ, συμβόλαιο
ενοικίασης ή ιδιοκτησίας, έγγραφα εφορίας)
- Αποδεικτικό ΑΦΜ χρήστη
- Κωδικό διαμερίσματος (πχ Γ2)
- Ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας του εγκαταστάτη – υδραυλικού του
διαμερίσματος
- Οι δικαιούχοι κοινωνικού τιμολογίου ΔΕΗ παρακαλούνται να προσκομίσουν τον τελευταίο
λογαριασμό.

Η τιμή της μεγαβατώρας με το σύστημα της τηλεθέρμανσης ορίζεται σε συνάρτηση με την αντίστοιχη τιμή του πετρελαίου και είναι πάντα χαμηλότερη από αυτήν. Πάγιο δεν υπάρχει και χρεώνεται μόνο η κατανάλωσή σας, την οποία μπορείτε να παρακολουθείτε με μια απλή κίνηση, πατώντας το μαύρο κουμπί στον θερμιδομετρητή σας.

Κατά τη διάρκεια της θερμαντικής περιόδου (Οκτώβριος – Απρίλιος) η κατανάλωση τιμολογείται μηνιαία και ο λογαριασμός εκδίδεται μέσα του επόμενου μήνα. Για το διάστημα από τον Μάιο έως και τον Σεπτέμβριο, εκδίδεται ένας λογαριασμός για τους πέντε θερινούς μήνες.
Οι λογαριασμοί εκδίδονται ηλεκτρονικά και μπορείτε να τους παρακολουθείτε στο my.thermie.gr.
Για την πληρωμή, επιλέγετε έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Από την υπηρεσία «Πληρωμή Λογαριασμού» της Τηλεθέρμανσης Σερρών στο
    my.thermie.gr.
  • Μέσω web ή phone banking για όλες τις τράπεζες:
  • Με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού σε όλες τις τράπεζες, με τον κωδικό πληρωμής
    που αναγράφεται στον λογαριασμό σας.
  • Με την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής, μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
  • Αυτοπροσώπως στα γραφεία της Τηλεθέρμανσης (Δευτέρα – Παρασκευή, 8 το πρωί
    έως 3 το απόγευμα).

Συνδέεστε στην πλατφόρμα myθέρμανση της ΑΑΔΕ, όπου υποβάλλονται ηλεκτρονικά οι αιτήσεις για τη χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης που αφορά και στη θερμική ενέργεια μέσω τηλεθέρμανσης.
Πώς υποβάλλετε την αίτηση:

  • Επιλέγετε αν διαμένετε σε μονοκατοικία ή πολυκατοικία
  • Επιλέγετε αν είστε ιδιοκτήτης ή ένοικος οπότε συμπληρώνετε τον ΑΦΜ του ιδιοκτήτη
  • Επιλέγετε είδος καυσίμου
  • Συμπληρώνετε τον Αριθμό παροχής ρεύματος
  • Επιλέγετε οικισμό
  • Συμπληρώνετε τα τ.μ. της κατοικίας
  • Συμπληρώνετε τον IBAN στο myAADE.

Οι δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου έχουν τη δυνατότητα έκπτωσης 10% στα τιμολόγια της Τηλεθέρμανσης.
Η διαδικασία είναι απλή. Προσκομίζετε στα γραφεία της Τηλεθέρμανσης (Δευτέρα – Παρασκευή, 8 το πρωί έως 3 το απόγευμα) ή ηλεκτρονικά στο infotl@thermie.gr, τον τελευταίο λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος με την ένδειξη «δικαιούχος Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου» ή την εγκεκριμένη αίτηση που υποβάλλατε στην ΑΑΔΕ, μετά την εκκαθάριση της φορολογικής σας δήλωσης.

Παρακολουθείτε την κατανάλωσή σας, πατώντας το μαύρο κουμπί στον θερμιδομετρητή σας.
Επιπλέον:

  • Κατά την απομάκρυνση σας από την οικία σας για λίγες ώρες χαμηλώστε τον
    θερμοστάτη στους 17 – 18 βαθμούς ή στο 0.
  • Κατά την έξοδο σας για τη δουλειά ή για περισσότερες από μία, μέρες, βάλτε τον
    θερμοστάτη στο 0.
  • Αερίζετε τα δωμάτιά σας με κλειστό τον θερμοστάτη, μεσημεριανές ώρες που η
    εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλότερη.
  • Κάντε έλεγχο στα ανοίγματα σας (μπαλκονόπορτες, παράθυρα, πόρτα εισόδου) για
    ρεύματα αέρα και σφραγίστε τα.

Η τηλεθέρμανση παρέχεται 12 μήνες το χρόνο (και για ζεστό νερό χρήσης το καλοκαίρι).
Απλώς ανοίγετε τον θερμοστάτη στη θερμοκρασία που επιθυμείτε. Καλό είναι, να κάνετε εξαέρωση τα σώματα του καλοριφέρ και εάν ο θερμοστάτης σας είναι ηλεκτρονικός, να αλλάζετε μπαταρίες στην έναρξη της θερμαντικής περιόδου.

Αρχικά, ρωτάτε κάποιον ένοικο της οικοδομής σας, για να διαπιστώσετε αν το πρόβλημα είναι δικό σας ή όλης της πολυκατοικίας.
Εάν το πρόβλημα είναι της οικοδομής, ο διαχειριστής πρέπει να καλέσει τον υδραυλικό της οικοδομής που θα ελέγξει βάνες, κυκλοφορητή, αυτόματο πληρώσεως, πίεση οικοδομής, δοχείο διαστολής και ηλεκτρολογικές ασφάλειες. Εάν όλα λειτουργούν σωστά, ο υδραυλικός καλεί το τεχνικό τμήμα της Τηλεθέρμανσης.

Εάν το πρόβλημα αφορά στο δικό σας διαμέρισμα, ελέγχετε αν ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός και η βάνα του συλλέκτη θέρμανσης σε παράλληλη θέση με τον σωλήνα. Εάν διαπιστώσετε ότι όλα είναι εντάξει αλλά το σύστημα δεν λειτουργεί, καλείτε τον υδραυλικό σας που προχωρά στον αντίστοιχο έλεγχο. Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, ο υδραυλικός σας καλεί το τεχνικό τμήμα της Τηλεθέρμανσης.

Βάσει σύμβασης, η Τηλεθέρμανση Σερρών είναι υπεύθυνη για τον έλεγχο, επισκευή και αντικατάσταση μόνο στον ατομικό θερμιδομετρητή και στον υποσταθμό της.

Μπορείτε να καλείτε στο Τεχνικό Τμήμα της Τηλεθέρμανσης (23210-98930) καθημερινά, από τις 8 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα. Για έκτακτες βλάβες ή προβλήματα, η γραμμή λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας.

TOP