ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ my.thermie.gr:

Πώς μπορείτε να έχετε ηλεκτρονικά τον πλήρη έλεγχο
του λογαριασμού σας

1) Σύνδεσμος my.thermie.gr

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο "ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ" που θα βρείτε στα δεξιά του μενού

2) Πύλη Ενημέρωσης Πελατών

Στη συνέχεια, συνδεθείτε στο σύστημα με το username και τον κωδικό σας.
Προσωρινά, εισέρχεστε στο σύστημα με το ΑΦΜ και τον αριθμό συμβολαίου.

3) Καρτέλα Πελάτη - Κεντρική σελίδα ενημέρωσης πελάτη

Εδώ γίνεται η ενημέρωση του πελάτη με τα στοιχεία του, τη διεύθυνση της
εγκατάστασης που είναι συνδεδεμένη στο δίκτυο τηλεθέρμανσης και το υπόλοιπο του
λογαριασμού του.

4) Στοιχεία Πελάτη
Για να ενημερώσετε ή και για να προβάλετε τα στοιχεία σας, ακολουθήστε τον

σύνδεσμο "Ολα τα στοιχεία μου". Εδώ, μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή /
ανανέωση των στοιχείων σας.

 

 

5) Ιστορικό Λογαριασμών

 

Για την προβολή της ιστορικότητας των λογαριασμών σας, ακολουθήστε το σύνδεσμο "Ιστορικό".

6) Ιστορικό Λογαριασμών

Στη συνέχεια, υπάρχει η δυνατότητα για την εξατομικευμένη προβολή των
λογαριασμών.

7) Προβολη Λογαριασμού

Έχετε τη δυνατότητα να προβάλετε τον λογαριασμό επιλογής σας σε μορφή PDF.

8) Λήψη Λογαριασμού

 Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα για τη λήψη του λογαριασμού.
 

9) Συνοπτική Εικόνα & Ανάλυση

10) Ανάλυση Λογαριασμού

my.thermie.gr

Δίκτυο Πελατών Τηλεθέρμανσης

Για τεχνικά θέματα υποστήριξης της ιστοσελίδας thermie.gr & customer portal my.thermie.gr, καλέστε μας στο +30 210 220 4410 .

Ακολουθήστε το σύνδεσμο και συνδεθείτε στο δίκτυο πελατών μας.

TOP