Αγαπητοί καταναλωτές,
Με στόχο την καλύτερη και ασφαλέστερη λειτουργία του συστήματος τηλεθέρμανσης, ακόμη και αν η όποια δυσλειτουργία οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες που δεν αφορούν στο δίκτυο της Τηλεθέρμανσης, σας παρέχουμε οδηγίες για το πώς ενεργούμε σε μία διακοπή ρεύματος, προκειμένου να αποφύγουμε τυχόν βλάβες:
- Σε περίπτωση που η διακοπή ρεύματος είναι προγραμματισμένη και την γνωρίζουμε, καλό θα ήταν, πριν τη διακοπή, να έχουμε τον θερμοστάτη μας κλειστό στη θέση OFF ή στο 0 (μηδέν). ΜΟΝΟ όταν επανέλθει το ρεύμα ανοίγουμε τον θερμοστάτη.
- Σε περίπτωση που η διακοπή ρεύματος είναι προγραμματισμένη και την γνωρίζουμε, καλό θα ήταν, πριν τη διακοπή, ο διαχειριστής της οικοδομής και εφόσον γνωρίζει, να κλείσει τις 4 (τέσσερις) βάνες του θερμικού υποσταθμού και την ασφάλεια του κυκλοφορητή του κτιρίου. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζει την ασφάλεια του κυκλοφορητή, δεν θα πρέπει να κλείσει τις 2 (δύο) βάνες από το δίκτυο της οικοδομής που βρίσκονται στον θερμικό υποσταθμό.
- Σε περίπτωση που δεν γνωρίζουμε για τη διακοπή ρεύματος και διαπιστώσουμε ότι τα θερμαντικά μας σώματα είναι συνέχεια ζεστά και σε υψηλή θερμοκρασία, θα πρέπει να κλείσουμε τις βάνες παροχής που βρίσκονται μέσα στο ερμάριό μας στον κοινόχρηστο διάδρομο. Ανοίγουμε τις βάνες, μόνο όταν επανέλθει το ρεύμα και λειτουργεί ο θερμοστάτης μας.
- Σε κάθε διακοπή ρεύματος, καλό είναι εκτός από τον δικό μας συλλέκτη θέρμανσης να ελέγχουμε και τους συλλέκτες θέρμανσης των διπλανών διαμερισμάτων, να ενημερώσουμε τους ένοικους και τον διαχειριστή του κτιρίου έτσι ώστε να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα.
- Η σύμβαση της εταιρείας Τηλεθέρμανσης στην παράγραφο 8.2 ορίζει ότι υπεύθυνος για την ηλεκτροδότηση του θερμικού υποσταθμού είναι ο καταναλωτής.