Σε ακόμη χαμηλότερα επίπεδα κινείται φέτος, η τιμές της τηλεθέρμανσης στις Σέρρες. Το Δ.Σ. της «ΘΕΡΜΗ Σερρών», ενέκρινε ομόφωνα τη σχετική εισήγηση του προέδρου Αντώνη Γερασίμου, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνεδρίασής του.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, επισημάνθηκε ότι η τιμή του πετρελαίου κινείται φέτος, σε υψηλότερα επίπεδα από πέρυσι, προκαλώντας έντονο οικονομικό πρόβλημα στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, εν όψει του χειμώνα.
Ωστόσο, η ΘΕΡΜΗ – Τηλεθέρμανση Σερρών, προχώρησε από τον περασμένο Μάιο σε μια δυναμική επέκταση που περιλαμβάνει περίπου 1200 νέες συνδέσεις, σε περισσότερα από 70 κτίρια στην πόλη των Σερρών. Με τη νέα αυτή επέκταση, τη μεγαλύτερη που έγινε ποτέ, οι καταναλωτές που είναι συνδεδεμένοι στο δίκτυο τηλεθέρμανσης, αναμένεται να ξεπεράσουν τους 7.000.
Με τον τρόπο αυτό, η εταιρία παρέχει σε περισσότερους καταναλωτές, τη δυνατότητα για τη μοναδική ασφαλή, περιβαλλοντικά φιλική, χωρίς ρύπους και δυσάρεστες οσμές, μορφή θέρμανσης στις Σέρρες, σε ακόμη πιο οικονομική τιμή.
Έτσι, το κόστος θέρμανσης με την τηλεθέρμανση, κινείται περίπου στο μισό, σε σύγκριση με την τιμή του πετρελαίου.
Τα καλά νέα όμως, δεν σταματούν εδώ. Η διοίκηση της εταιρίας αποφάσισε τη διατήρηση της συγκεκριμένης τιμής για ολόκληρο το πρώτο τρίμηνο της θερμαντικής περιόδου, κατεβάζοντας ακόμη περισσότερο το κόστος θέρμανσης για τους καταναλωτές της.
Τη νέα τιμολογιακή πολιτική, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της «ΘΕΡΜΗ-ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ Σερρών» Ιωάννης Μυλωνάκης, αναφέροντας: «Μεταξύ των κοινωνικών αγαθών, η θέρμανση κατέχει κορυφαία θέση. Αντιλαμβανόμενοι τις ανάγκες της σερραϊκής κοινωνίας, στην ιδιαίτερα δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνουν, καταβάλλουμε συνεχείς προσπάθειες σε δύο κατευθύνσεις: Πρώτον, στην επέκταση του δικτύου, δίνοντας τη δυνατότητα της τηλεθέρμανσης σε περισσότερους Σερραίους. Δεύτερον, στην περαιτέρω μείωση της τιμής, παρά το γεγονός ότι η φετινή τιμή στο πετρέλαιο κινείται σε υψηλότερα επίπεδα».
«Έτσι, καταφέραμε φέτος να παρέχουμε την μοναδική ακίνδυνη, φιλική στο περιβάλλον μορφή θέρμανσης, σε περισσότερους καταναλωτές και σε ακόμη πιο οικονομική τιμή», κατέληξε συμπερασματικά ο κ. Μυλωνάκης.